Skip to main content

NOWA KOLEKCJA - Radiant Emarald Romance SPRAWDŹ

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PittDiamond


Artykuł 1. Postanowienia og
ólne i definicje

1. Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego PittDiamond (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady dokonywania zakupów w ramach sklepu internetowego dostępnego w domenie www.pittdiamond.pl (zwanego dalej „PittDiamond”) oraz świadczenia usług drogą elektroniczną w związku z zawieraniem umów za pośrednictwem tego sklepu internetowego i prowadzeniem  konta, o którym mowa w artykule 2 ust. 5.

2. Sprzedającym jest Piotr Świętek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Konsorcjum JŚ Piotr Świętek z siedzibą w Dąbrowie Tarnowskiej przy ul. Sucharskiego 8, na podstawie wpisu w CEiDG, posiadająca NIP: 8733033525 -mail: sklep@pittdiamond.pl , tel.+504833158,

3. Do korzystania z sklepu internetowego konieczne jest urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych funkcjonalności sklepu internetowego PittDiamond, w tym rejestracji, a także składania zamówień na Produkty, niezbędne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

4. Wszystkie aktualne formy komunikacji ze Sprzedawcą, w tym środki komunikacji online, wskazane są w zakładce Kontakt na stronie sklepu internetowego PittDiamond

5. Za Konsumenta w rozumieniu niniejszego Regulaminu, zgodnie z art. 22[1] ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm., dalej: Kodeks Cywilny), uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Ponadto, za konsumenta uważa się również osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Do osoby, o której mowa w zdaniu poprzednim stosuje się przepisy zawarte w rozdziałach 4, 5a i 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm., zwana dalej: Ustawą o Prawach Konsumenta), – w zakresie określonym w art. 7aa Ustawy o Prawach Konsumenta.

  • Za Klienta uważa się osobę lub podmiot, który składa Zamówienie w PittDiamond, niezależnie od tego, czy jest to Konsument czy przedsiębiorca zawierający umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą i mającą charakter zawodowy.
  • Produkty – towary, co do których Sprzedający zamieszcza w PittDiamond informacje stanowiące zaproszenie do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży przez Kupującego.
  • Zamówienie - dokonanie przez Klienta wyboru Produktów oraz potwierdzenie woli ich zakupu stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży skierowaną do Sprzedającego.
  • Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach Konsumenta lub naruszające dobre obyczaje są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
  • Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych oraz związane z funkcjonowaniem www.pittdiamond.pl, można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresu sklep@pittdiamond.pl lub pisemnie na adres: Dąbrowa Tarnowska 33-200 ul. Sucharskiego 8.  Dla szybszego i łatwiejszego rozpatrzenia reklamacji Użytkownika wskazane jest zmieszczenie w reklamacji:

a.     informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,

b.     rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;

c.     żądania Użytkownika;

d.     danych kontaktowych składającego reklamację.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej doręczenia Sprzedawcy.

 

Artykuł 2. Klienci i rejestracja

  1. Klientami mogą być osoby, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych w zakresie umożliwiającym im skuteczne dokonanie określonego zakupu, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, a posiadające zdolność do czynności prawnych.
  2. W celu łatwiejszego korzystania z sklepu internetowego PittDiamond, Klient może dokonać rejestracji (założenie konta), poprzez wypełnienie elektronicznego formularza dostępnego www.pittdiamond.pl, podając swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Po założeniu konta, w zakładce „Moje Konto” Klient powinien wprowadzić również adres oraz numer telefonu komórkowego. Utworzenie i korzystanie z konta jest bezpłatne, a Klient nie jest zobowiązany do żadnych świadczeń, z wyjątkiem podania danych, o których mowa w zdaniu pierwszym. Do złożenia Zamówienia nie jest wymagane założenie konta przez Klienta.
  3. W wyniku prawidłowo dokonanej rejestracji Klient otrzymuje dostęp do utworzonego dla niego konta, z którego może korzystać w ramach współpracy po uprzednim zalogowaniu się na to konto z wykorzystaniem zgłoszonego podczas rejestracji adresu e-mail oraz hasła.
  4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia konta jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedającym z chwilą otrzymania przez Klienta dostępu do utworzonego dla niego konta.
  5. Konto zawiera dane Klienta podane przez niego w formularzu rejestracyjnym oraz historię jego zakupów w ramach współpracy. W przypadku jakichkolwiek zmian danych umieszczonych w koncie, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego ich zaktualizowania korzystając ze stosownego formularza dostępnego na stronach internetowych www.pittdiamond.pl. Klient odpowiada za wskazywanie danych niepełnych, nieaktualnych, nieprawdziwych bądź brak stosownych aktualizacji swoich danych.
  6. Klientowi nie wolno udostępniać innym osobom możliwości korzystania z konta, w tym ujawniać hasła służącego logowaniu do Konta. Klient zobowiązany jest zachować hasło do Konta w tajemnicy i zabezpieczyć je przed ujawnieniem. Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować zarządzającego sklepem PittDiamond jeśli dane dostępowe do Konta zostały ujawnione osobom trzecim i wyjaśnić okoliczności ich ujawnienia.
  7. Klienci, którzy nie posiadają zarejestrowanego konta podczas dokonywania zakupów będą zobowiązani do podania danych niezbędnych do wykonania umowy przez Sprzedającego, tj. imienia i nazwiska odbiorcy, adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu dostawy, w tym w celu kontaktu w sprawie wykonania dostawy.
  8. Zakazuje się dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. W przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów, Sprzedający może rozwiązać umowę z Klientem bądź zawiesić jej wykonywanie w ramach określonego Konta.
  9. Konto prowadzone jest na rzecz Klienta przez czas nieokreślony. Klient może w każdym czasie żądać zaprzestania prowadzenia dla niego konta poprzez oświadczenie złożone Sprzedającemu poprzez stosowny formularz elektroniczny dostępny w www.pittdiamond.pl  Klient może domagać się zaprzestania prowadzenia konta także w inny sposób, o ile jego tożsamość jako posiadacza konta może zostać właściwie zweryfikowana. Niezależnie od powyższego, Klient, który dokonał rejestracji, , może od tak zawartej umowy odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dokonania rejestracji w sposób, o którym mowa w zdaniu pierwszym i drugim.



Artykuł 3. Zakupy

  1. W PittDiamond publikowane są informacje o Produktach oraz warunki ich zakupu i dostawy. W celu uniknięcia wątpliwości, informacje te nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do składania ofert o treści wskazanej w informacji o Produkcie.
  2. Klient dokonuje wyboru Produktów poprzez dodanie wybranych Produktów do (wirtualnego) koszyka. Umieszczenie Produktów w koszyku nie wiąże się z ich rezerwacją. W przypadku wyczerpania ilości dostępnych Produktów przed zawarciem umowy sprzedaży, Sprzedający zastrzega, że Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.
  3. Po dokonaniu wyboru Produktów, a przed dokonaniem wyboru formy płatności, Klient zobowiązany jest do wskazania pełnego i prawidłowego adresu do wysyłki, a w przypadku składania Zamówienia bez założenia konta również adresu e-mail i numeru telefonu, które do czasu dostawy nie powinny ulec zmianie. Zmiana adresu dostawy możliwa jest tylko w nadzwyczajnych okolicznościach po uzgodnieniu ze Sprzedającym oraz przed przekazaniem Produktów przewoźnikowi w celu dostarczenia.
  4. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta oraz wyborze metody płatności, Klient otrzymuje od Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia Zamówienia. Gdy Zamówienie zostanie przyjęte przez Sprzedającego Klient otrzymuje stosowną wiadomość o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji, która stanowi przyjęcie przez Sprzedającego oferty Kupującego i jest równoznaczna z zawarciem umowy sprzedaży. W przypadku, gdy tylko część Zamówienia została przyjęta do realizacji, wówczas dochodzi do zawarcia umowy tylko, co do Produktów wymienionych w powiadomieniu o przyjęciu Zamówienia do realizacji.
  5. Jeśli Sprzedający nie może spełnić świadczenia w całości lub w części z uwagi na to, że Produkt nie jest dostępny, bądź z uwagi na nieprzewidziane okoliczności nie został dostarczony do Sprzedającego bądź uległ uszkodzeniu lub utracie, wówczas Sprzedający niezwłocznie zawiadomi Klienta oraz zwróci mu otrzymaną cenę albo spełni świadczenie zastępcze o takiej samej wartości jak uiszczona cena - według wyboru i za zgodą Klienta. W przypadku wyboru świadczenia zastępczego Klient może wybrać jeden lub kilka Produktów o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości ceny wpłaconej. Nadwyżka ceny wpłaconej nad łączną wartością Produktów wybranych w ramach świadczenia zastępczego nie podlega zwrotowi.
  6. W przypadku, gdy podczas składania Zamówienia przez Klienta konieczne jest wskazanie rozmiaru Produktu, Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wskazanie prawidłowego rozmiaru. Sprzedający oferuje jednokrotną, bezpłatną korektę rozmiaru dla każdego zamówienia obejmującego Produkt,o którym mowa w zdaniu 1. W celu skorzystania z tego uprawnienia, Klient powinien dostarczyć produkty do Sprzedającego na koszty Sprzedajacego i poinformować go jaki rozmiar powinien mieć Produkt po korekcie. Dalsze korekty rozmaru są odpłatne.
  7. Złożenie zamówienia jest równoznacznie z akceptacją Regulaminu.

 

Artykuł 4. Płatność

  1. Płatności dokonywane są przez Klienta na podany numer konta bądź z wykorzystaniem metod płatności elektronicznych udostępnionych przez wyspecjalizowaną instytucję płatniczą, z którą Sprzedający, dla wygody Klientów, zawarł umowę. Sprzedający dopuszcza również dokonanie zapłaty za pobraniem z wyjątkiem Zamówień, których przedmiotem są produkty wyprodukowane według specyfikacji Kupującego.
  2. W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem kart płatniczych z funkcją płatności internetowych lub przelewów bankowych Klient zostaje przekierowany do strony internetowej umożliwiającej dokonanie elektronicznej płatności np. strony logowania banku Klienta lub Centrum Autoryzacji Kart. Gdy płatność za Produkt nie zostanie dokonana w terminie 7 dni od dnia Zamówienia, Zamówienie złożone przez Klienta jest anulowane, a brak wpłaty rozumie się jako wycofanie oferty. Wyjątek stanowi sytuacja, w której Klient wybrał metodę płatności za pobraniem. Wówczas, za wycofanie oferty rozumie się odmowę zapłaty równowartości ceny Produktów objętych zamówieniem w chwili doręczenia zamówienia.
  3. Cena Produktu podana w opisie Produktu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa. Cena nie obejmuje kosztów transportu i dostawy Produktów, których wysokość wskazywana jest odrębnie.
  4. Dokonanie nabycia Produktu dokumentowane jest wystawieniem paragonu fiskalnego bądź faktury. Klient wyraża zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, faktury w postaci elektronicznej w rozumieniu art. 106 n ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2022.931 t.j. z dnia 2022.04.29 z późn.zm., dalej zwana „Ustawą VAT”) albo paragonu fiskalnego lub faktury w postaci elektronicznej, o których mowa w art. 111 ust. 3a pkt 1) lit. b) Ustawy VAT.  Paragon lub faktura w formie papierowej wydawana jest wyłącznie na wyraźną prośbę Klienta w formie wiadomości e-mail na adres: sklep@pittdiamond.pl

Artykuł 5. Dostawa Produktów

  1. Miejscem spełnienia świadczenia z umowy sprzedaży przez Sprzedającego jest miejsce, w którym Produkt zostanie odebrany (a w razie wątpliwości miejsce, w którym Produkt powinien zostać odebrany według wskazania Klienta).
  2. Sprzedający informuje Klientów o kosztach dostawy w www.pittdiamond.pl. oraz w podsumowaniu Zamówienia, przed jego złożeniem przez Klienta.
  3. Czas wysyłki zamówionych Produktów wskazany jest w podsumowaniu Zamówienia. Podany czas wysyłki obejmuje dni robocze. Jeżeli Klient nabył wiele Produktów w ramach jednego Zamówienia, a Produkty te mają inny czas wysyłki, zostaną one dostarczone łącznie po skompletowaniu całości, to jest w najdłuższym z podanych czasów wysyłki poszczególnych Produktów.
  4. Wysyłka Produktów odbywa się wyłącznie pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także do krajów, które Sprzedający wskazał i określił odrębny koszt dostawy. Wysyłka zamówienia do innego kraju, niewymienionego w www.pittdiamond.pl jest możliwa wyłącznie za wyraźną zgodą Sprzedającego na podstawie odrębnego uzgodnienia pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
  5. Dostawy Produktów dokonywane są przez wyspecjalizowanych przewoźników, których lista wraz z regulaminami świadczenia usług na jakich dany przewoźnik realizuję dostawę dostępna jest na stronach https://inpost.pl/ oraz do punktów odbioru, których lista znajduje się na stronie https://inpost.pl/. Sprzedający informuje Klienta o szczegółach Dostawy, a w szczególności o tym, który z przewoźników dostarczy przesyłkę wraz z linkiem do śledzenia etapów jej dostawy drogą poczty elektronicznej.
  6. Klient zobowiązany jest dokonać sprawdzenia stanu Produktu niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń mogących powstać w transporcie Klient powinien zgłosić zastrzeżenia kurierowi, sporządzić odpowiedni protokół szkody oraz niezwłocznie zawiadomić Sprzedającego.
  7. Sprzedający nie odpowiada za niedostarczenie Produktu z przyczyn leżących po stronie Klienta – np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy uniemożliwiającego dostarczenie przesyłki. W takiej sytuacji Sprzedający zawiadomi Klienta o nieudanej próbie dostarczenia Produktu.

Artykuł 6. Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Sprzedający. Przetwarzanie danych osobowych użytkowników oraz Klientów następuje w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności użytkowników oraz Kupujących przez Sprzedającego określa Polityka Prywatności, dostępna jest w zakładce Polityka Prywatności.

Artykuł 7. Postępowanie reklamacyjne z tytułu rękojmii

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta z tytułu rękojmi za zgodność świadczenia z umową określone są w Ustawie o Prawach Konsumenta w Rozdziale 5a oraz innych przepisach obowiązującego prawa.
  2. Reklamacje z tytułu rękojmi można składać: (1) pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy, (2) za pośrednictwem Formularza Kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu, (3) poprzez wysłanie wiadomości email na adres:  sklep@pittdiamond.pl.,
  3. Sprzedawca zastrzega, że nie przyjmuje od Kupującego tzw. przesyłek za pobraniem (ang. Cash On Delivery; przesyłka, której warunkiem odbioru przez adresata jest uiszczenie kwoty wskazanej w liście przewozowym przez nadawcę przesyłki) jeśli wiąże się to z koniecznością spełniania świadczenia pieniężnego, z wyjątkiem sytuacji, gdy Strony uzgodniły taką formę odebrania Produktów przez Sprzedawcę od Klienta zgodnie z ust. 4 poniżej.  
  4. W przypadku reklamacji z rękojmi Produktu zakupionego w www.pittdiamond.pl Klient będący Konsumentem udostępnia Sprzedawcy Produkt wraz dowodem jego zakupu. Sprzedawca na swój koszt odbierze Towar od Klienta, w tym celu Klient wybiera jedną z zaproponowanych przez Sprzedawcę i najdogodniejszą dla Klienta, opcję odbioru reklamowanego Produktu, np. za pośrednictwem kuriera, paczkomatu lub bezpośrednio w siedzibie firmy.
  5. Dla sprawnego i szybszego rozpatrzenia reklamacji, zaleca się, zamieszczenie w opisie zgłoszenia reklamacji z rękojmi:

o   informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

o   żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

o   danych kontaktowych składającego reklamację.

  1. Jeżeli podane w zgłoszeniu dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  2. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty jej otrzymania. W przypadku potrzeby uzupełnienia zgłoszenia reklamacyjnego zgodnie z ust. 6 powyżej, termin 14 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację liczy się od dnia tego uzupełnienia. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji, wedle swojego wyboru na podany adres e-mail, pisemnie na wskazany adres do korespondencji lub inny zgodny z przepisami prawa.
  3. W przypadku zwrotu ceny, zwrot następuje w kwocie zapłaconej przez Klienta i w analogiczny sposób do wybranej przez Klienta metody płatności za Produkt, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów przez Konsumenta.
  4. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi jest wyłączona w przypadku, gdy Klient nie posiada statusu Konsumenta.
  5. Sprzedający nie udziela gwarancji na Produkty z wyjątkiem Produktów nabytych za cenę równą lub przekraczającą 10 000,00 zł, na które Sprzedawca udziela 10-letniej gwarancji.
  6. Gwarancja, o której mowa w ust. 10 powyżej nie obejmuje:

a.     zmian wynikających z naturalnego zużycia Produktów, w tym zarysowań, zmiany tekstury, ścierania się surowców, wybłyszczeń i tym podobnych zmian,

b.     uszkodzeń mechanicznych,

c.     zmian powstałych wskutek działania Klienta lub innych osób, w tym uszkodzeń wynikających z ingerencji jubilerów bądź złotników niedziałających na rzecz i na zlecenie Sprzedającego.

12.  W odniesieniu do procedury dokonywania zgłoszeń w ramach gwarancji zapisy z ust. 2-4 oraz ust. 6 powyżej stosuje się odpowiednio.

 

Artykuł. 8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

o   wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://spsk.wiih.org.pl/index.php?id=102);

o   wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę);

o   pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

o   skorzystanie z platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy do   rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stroną internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym UOKiK https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 

Artykuł 9. Odstąpienie od umowy

  1. Wszystkie Produkty zamieszczone w PittDiamond stanowią Produkty wyprodukowane według specyfikacji Klienta. Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumenta Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia są takie produkty.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje również  w sytuacji, gdy Kupującym jest osoba niebędąca konsumentem.

 

Artykuł 10. Opinie

  1. Sprzedający zapewnia, że publikowane opinie dotyczące Produktów pochodzą wyłącznie przez osób, które nabyły Produkt.
  2. W celu zamieszczenia opinii Klient powinien zalogować się na konto Klienta, wybrać zakładkę „Recenzje”, a następnie wybrać z listy Produktów Produkt, którego dotyczyć ma opinia, a następnie wypełnić formularz opinii.
  3. Opinia będzie widoczna po jej zatwierdzeniu przez Sprzedawcę. Sprzedawca przed zatwierdzeniem opinii weryfikuje czy Klient, który wystawił opinie, faktycznie zakupił produkt u Sprzedawcy.
  4. Opinie publikowane przez Sprzedawcę są dobrowolne i nie są sponsorowane.
  5. Sprzedawca nie podejmuje działań zmierzających do jakiegokolwiek oddziaływania na treść publikowanych opinii, nie usuwa ani nie ukrywa opinii negatywnych. Powyższe nie narusza uprawnienia Sprzedawcy do niezatwierdzenia opinii, która została zamieszczona przez Klienta, który nie nabył Produktu, którego dotyczy opinia.

 

Artykuł 11. Postanowienia końcowe

1.     Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w części, w jakiej odnosi się do umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta, o którym mowa w art. 2 pkt 2 Regulaminu („Usługi E-Konta”) w przypadku:

    1. wystąpienia ważnych przyczyn natury technicznej i organizacyjnej, takich jak pojawienie się nowych technologii i systemów informatycznych, które mają wpływ na świadczenie Usługi E-Konta;
    2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, o ile mają one bezpośrednie i obligatoryjne zastosowanie do Usług E-Konta świadczonych na rzecz Klientów;
    3. konieczności dostosowania Regulaminu do stanowisk orzeczeń sądów lub decyzji administracyjnych, jeżeli w treści tych stanowisk orzeczeń i decyzji wskazano obowiązek zmiany Regulaminu;
    4. przy czym zmiany Regulaminu nie będą: (i) powodowały konieczności dokonania przez Klienta zapłaty wynagrodzenia lub dodatkowych kwot, (ii) naruszały istoty zawartych umów o świadczenie Usługi E-Konta, (iii) miały zastosowania do Zamówień złożonych w sklepie internetowym www.pittdiamond.pl i umów sprzedaży zawartych z Klientami.

2.     O zmianie Regulaminu www.pittdiamond.pl Sprzedający powiadomi Klienta nie później niż 14 dni przed proponowaną datą wejścia w życie zmian poprzez przesłanie na adres e-mail przypisany do Konta Klienta powiadomienia o zmianie Regulaminu wraz z załączonym zaktualizowanym Regulaminem zamieszczonym w treści przesłanej do Uczestnika wiadomości e-mail.

3.     Zmiana Regulaminu zaczyna obowiązywać w terminie wskazanym w powiadomieniu, chyba że Klient w terminie 14 dni od doręczenia zmienionego Regulaminu złoży na adres: sklep@pittdiamond.ploświadczenie o braku zgody na obowiązywanie w stosunku do niego zmienionej treści Regulaminu, które to oświadczenie będzie jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy świadczenie usługi elektronicznej w zakresie prowadzenia Konta (rezygnacja z Konta na zasadach określonych w artykule 2 ust. 10 niniejszego Regulaminu).

4.     W celu uchylenia wątpliwości wskazuje się, że zmiany Regulaminu nie powodują naruszenia praw nabytych Klientów, co w szczególności oznacza, iż Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu zaakceptowanych przez Klienta każdorazowo przed złożeniem Zamówienia.

5.     Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedającym na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie.

 

 

Załącznik nr 1

Piotr Świętek prowadzący działalność gospodarczą
pod firmą Konsorcjum JŚ Piotr Świętek
z siedzibą w Dąbrowie Tarnowskiej
przy ul. Sucharskiego 8, NIP: 8733033525

 

Formularz odstąpienia od umowy

Ja niżej podpisany ___________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów:

1.     ______________________________;

2.     ______________________________;

3.     ______________________________.

Data zawarcia umowy: __________________________________

Data odbioru: _________________________________________

Imię i nazwisko konsumenta: ______________________________

Adres konsumenta: _____________________________________

 

__________________________________

Data i podpis konsumenta

Indywidualne podejście

Oferujemy niestandardowe projekty biżuterii, realizowane według indywidualnych życzeń klientów, co zapewnia unikatowy charakter każdego klejnotu.

Rzemiosło jubilerskie najwyższej jakości

Używamy tylko najwyższej jakości kamieni szlachetnych i metali szlachetnych, co zapewnia trwałość i lśniący wygląd biżuterii.

Szybka realizacja zamówień

Dzięki sprawnej organizacji i doświadczeniu zespołu, oferujemy szybki czas realizacji zamówień, spełniając oczekiwania klientów nawet w krótkich terminach.

Profesjonalizm i zaufanie

Zespół doświadczonych jubilerów i projektantów PittDiamond gwarantuje klientom profesjonalną obsługę i pełne zaufanie.

Musisz zaakceptować Regulamin i Politykę Prywatności